Wie wij zijn

SSA Advertising bestaat sinds 1995. De hond ook. Die was van René Gonkel, een fantastische fotograaf. De hond had direct onze sympathie. Speels, slim, vastberaden, grappig en sterk. Een echt character. Merkwaardig en aardig. Wij gingen verder en de hond bleef.

De kern van het bureau is Willem Sprokkreeff. Jarenlange ervaring in alle marktsegmenten en disciplines die er zijn. En 'still learning on the job'.

Willem Sprokkreeff, directeur

Wat wij vinden

Wij vinden dat een concept of campagne 'mileage' moet hebben. Dat betekent dat het idee zó sterk is dat het in alle media tot leven kan komen. Van een bierviltje tot en met een TV-campagne.

Wij vinden ook dat een goed idee strategisch onderbouwd moet zijn. Daardoor wordt het idee strategisch toetsbaar. Al onze ideeën passen dan ook binnen de
BrandBone.

Wij vinden ook dat de doelgroep te vaak wordt onderschat. Wij praten de doelgroep niet naar de mond, maar 'prikkelen'. Niet met een 'over promise', maar eerlijk, relevant en verrassend.

En de fles champagne, het 'bedankt!' kaartje of de taart… dat vinden wij de 'icing on the cake'.